loading...
خوش آمدید
امیر رضا گرانمهر بازدید : 19 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 x86/x64 - نرم افزار مایکروسافت آفیس 2013


دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 x86/x64 - نرم افزار مایکروسافت آفیس 2013
(92/3/5) تغییرات:

- آپدیت های آفیس 2013 تا تاریخ مه 2013 اضافه گردید!
- نسخه Volume Licence اضافه گردید، راهنمای فعال سازی نسخه قبلی در صفحه کرک آفیس 2013 موجود است!

امیر رضا گرانمهر بازدید : 194 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Visio Professional 2013 x86/x64 - نرم افزار ویزیو، طراحی نمودار و چارت های سازمانی


دانلود Microsoft Visio Professional 2013 x86/x64 - نرم افزار ویزیو، طراحی نمودار و چارت های سازمانی
(91/11/17) تغییرات:

نسخه Volume Licence با قابلیت فعال سازی آسان اضافه گردید!

Microsoft Visio Professional را می توان به عنوان ابزاری پیشرفته جهت رسم چارت های سازمانی، نمودارهای فعالیت های کاری و ... نام برد. مایکروسافت ویزیو قالب های حرفه ای و مدرن و همچنین اشکال و آبجکت های پر کاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده (مانند اکسل) ارتباط برقرار کنید. به وسیله Visio می توانید به طراحی دیاگرام های شبکه، فلوچارت های اداری و سازمانی، چارت اطلاعاتی، تقویم ها و ... حرفه ای بپردازید.

قابلیت های نرم افزار Microsoft Visio Professional 2013:
- مجسم سازی ارتباطات یک گروه کاری
- افزودن و ترازبندی راحت اشکال
- رسم سریع نمودارها با استفاده از قالب های از پیش طراحی شده در زمینه ها و رشته های مختلف مانند IT، اداری، مدیریت فرآیند و ...
- شماتیک کردن نمودارهای بزرگ و پیچیده
- استفاده از اشکال و تصاویر مدرن، تم ها و تصاویر پویا
- برنامه ای قوی برای انواع رشته های مهندسی از ساختمان تا نتورک (network) مکانیک برق
- ارائه طیف گسترده ای از قالب ها و شماتیک های مورد نیاز رشته های مختلف
- رسم نمودار شبکه، دیاگرام گردش کار، مدل های پایگاه داده و ...
- ذخیره نمودار ها
- امکان انتخاب فرمت تصویر تولیدی
- مناسب برای پروژه های صنعتی بزرگ
- پشتیبانی کامل از ویندوز 8
- و ...

Visio 2013 provides new features designed to help you create diagrams more intuitively—including new and updated shapes and stencils, improved effects and themes, and a coauthoring feature that makes teamwork easier. You can also make your diagrams more dynamic by linking shapes to real-time data and then share them with others through a browser using Visio Services in SharePoint, even if they don’t have Visio installed.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 359 + 436 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:00 - 91/9/20
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 22 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Project Professional 2013 x86/x64 - نرم افزار پروجکت، مدیریت و کنترل پروژه


دانلود Microsoft Project Professional 2013 x86/x64 - نرم افزار پروجکت، مدیریت و کنترل پروژه
(91/11/17) تغییرات:

نسخه Volume Licence با قابلیت فعال سازی آسان اضافه گردید!

کنترل پروژه یکی از اصلی ترین و پر کاربردترین دروس مهندسی صنایع می باشد که در حال حاضر می توان گفت تمامی شرکت ها از مبحث کنترل پروژه برای پیش بینی وضعیتشان استفاده می کنند. برای سهولت در امر کنترل پروژه نرم افزارهایی همچون Microsoft Project و Primavera و ... استفاده می شود.
نرم‌افزار Microsoft Project Professional 2013 يكی از قویترين و قديمی‌ترين نرم‌افزارهای موجود كنترل پروژه محسوب می‌شود. اين نرم‌افزار قريب به 10 سال است كه به بازار ايران وارد شده و به شكل گسترده توسط كاربران و برنامه‌ريزان پروژه مورد استفاده واقع می‌شود. مهندسان كنترل پروژه عموماً از اين نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده می‌كنند. مايكروسافت پروجكت، عليرغم وجود برخی محدوديت‌ها و كمبودها (در مقايسه با نرم‌افزارهای مشابه) به عنوان يك نرم‌افزار كاربردی و پرطرفدار در جهان و خصوصاً در ايران روزانه مورد استفاده كاربران بی‌شماری قرار می‌گيرد و یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت و کنترل پروژه جهت انجام وظایفی مانند دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مربوط به پروژه، پیش بینی و برآورد هزینه ها و بودجه، انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی، تخمین زمان، منابع و فعالیت های مورد نیاز، پیگیری پیشرفت پروژه و ... در میان مدیران پروژه به شمار می آید.

 قابلیت های نرم افزار Microsoft Project 2013:
- مدیریت موثر منابع
- طرح ریزی موثر برای کارهای مختلف پروژه
- بالابردن توان کار گروهی و ارتباط موثر تیم پروژه با یکدیگر
- نمایش جدول زمانی از فعالیت های افراد گروه
- دسترسی آسان و سریع به اطلاعات
- امکانات گزارش دهی بسیار فوق العاده
- سادگی سازمان دهی داده های موجود
- امکانات بودجه ریزی انعطاف پذیر
- امکان استفاده از نمودار های گانت
- فیلد های سفارشی چند مقداره
- سازگار با ویندوز 8
- و ...

Project Professional 2013 helps you easily plan projects and collaborate with others from virtually anywhere. Stay organized and keep your projects on track with the only project management system designed to seamlessly work with other Microsoft applications and cloud services.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 288 + 353 مگابایت
تاریخ انتشار: 09:40 - 91/9/11
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 29 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Modern Tile Maker v1.0 - نرم افزار ساخت کاشی جدید در صفحه شروع ویندوز 8


دانلود Modern Tile Maker v1.0 - نرم افزار ساخت کاشی جدید در صفحه شروع ویندوز 8

Modern Tile Maker زمانی که شما یک میانبر از فایل ها و برنامه ها را در Start Screen پین می کنید، شکل پیش فرض آن حفظ می شود و با کاشی های رابط کاربری مدرن تفاوت دارد. Modern Tile Maker ابزار مفیدی است که با استفاده از آن می توانید کاشی های دلخواه خود را درست شبیه یک کاشی رابط کاربری مدرن ایجاد کرده و در صفحه شروع پین کنید. یکی از ویژگی های جالب این ابزار، امکان مشاهده پیش نمایش کاشی قبل از ایجاد آن است. همچنین این نرم افزار از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند و شما می توانید یک کاشی از هر نوع فایلی را به راحتی ساخته و در صفحه شروع پین کنید. استفاده از برنامه Modern Tile Maker بسیار راحت است. بعد از دانلود و نصب برنامه را اجرا کنید و یک نام را برای کاشی خود انتخاب کنید. سپس رنگ متن، آدرس فایل یا صفحه وب و تصویر کاشی را انتخاب کرده و بر روی دکمه Pin to Start کلیک کنید.

کاشی هایی که شما می سازید در مسیر زیر ذخیره خواهند شد:
C:\Program Files\MTM\Tile Images\User Created Tiles

همچنین اندازه کاشی ها 150 * 150 میباشد و اگر تصاویر شما بزرگتر از این اندازه باشند بدون از دست دادن کیفیت Fit خواهند شد. این برنامه هنوز گزینه ای برای کاشی های عریض و بزرگتر ندارد. بهتر است که سعی کنید از تصاویری با پس زمینه شفاف برای کاشی ها استفاده کنید و قبل از استفاده از این برنامه یک نقطه بازیابی ایجاد کنید.

Modern Tile Maker is a handy and reliable designed to build modern tiles for files, applications, documents, etc in Windows 8.

Usage is simple: select the program / file / directory you wish to add to the Windows 8 start screen, choose an image, configure display and title colors and press the 'Pin to Start' button.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Windows Club
حجم فایل: 1.07 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:00 - 91/9/5
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 18 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Windows 8 Start Screen Customizer v1.3.6 - نرم افزار تغییر تصویر Start Screen ویندوز 8


دانلود Windows 8 Start Screen Customizer v1.3.6 - نرم افزار تغییر تصویر Start Screen ویندوز 8

کاربران ویندوز 8 توانایی تغییر تصویر زمینه Start Screen و یا دیگر سفارشی سازی‌های موجود را ندارند. اما می توانید با استفاده از نرم افزار Windows 8 Start Screen Customizer از تصاویر مورد نظر خود به عنوان تصویر زمینه در ویندوز 8 استفاده کنید. نرم افزار Windows 8 Start Screen Customizer علاوه بر امکان تغییر تنظیمات صفحه شروع ویندوز امکان تغییر تصویر زمینه به صورت خودکار (Slideshow) را نیز در اختیار شما در تمامی نسخه های انتشار یافته ویندوز 8 قرار خواهد داد.

نحوه ی استفاده از نرم افزار:
پس از دانلود و اجرای برنامه Windows 8 Start Screen Customizer با صفحه ای روبرو خواهید شد که با استفاده از آن به بسیاری از تنظیمات مربوط به صفحه شروع و یا همان Start Screen ویندوز 8 خود را خواهید داشت. در سمت چپ پنجره اصلی این برنامه لیستی از نمونه های از قبل طراحی شده برای استفاده به عنوان پوسته Start Screen وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها تنها کافی است بر روی نمونه مورد نظر کلیک کرده و سپس بر روی گزینه Apply موجود در پایین همین قسمت کلیک کنید.

در صورتی که می‌خواهید از تصاویر مورد نظر خود به عنوان تصویر زمینه استفاده کنید می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Load Picture تصویر مورد نظر را در سیستم خود انتخاب کنید و در نهایت با انتخاب محدوده ای از آن تصویر که می‌خواهید به عنوان پس زمینه صفحه شروع نمایش داده شود و کلیک بر روی دکمه Apply & Save کار را به پایان برسانید. البته با تیک دار کردن گزینه Blur در پایین صفحه کمی تصور را مه آلود و یا همان محو کنید تا گزینه های موجود در Start Screen ویندوز شما به خوبی بر روی آن قابل رویت باشند.

اگر دوست دارید از تصویر پس زمینه دسکتاپ خود نیز به عنوان تصویر پس زمینه صفحه شروع ویندوز استفاده کنید گزینه Use Desktop Wallpaper به شما این امکان را خواهد داد.

برای تغییر خودکار تصویر زمینه نیز با استفاده از دکمه Select Picture شاخه در بر دارنده تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه Slideshow را تیک دار کنید و در قسمت Interval بازه زمانی که می‌خواهید تصاویر انتخاب شده به عنوان تصویر پس زمینه Start Screen ویندوز تغییر کنند را وارد کنید. برای اجرای خودکار این برنامه در هر بار راه اندازی سیستم نیز تنها کافی است گزینه Run at Start-up را تیک دار کنید.

یکی دیگر امکانات برنامه Windows 8 Start Screen Customizer امکان تعیین شفافیت نمایش صفحه Start Screen ویندوز و البته گزینه های نمایش داده شده در آن است. برای تغییر شفافیت صفحه شروع نیز می‌توانید از بخش Start Screen Opacity و برای تنظیم شفافیت گزینه‌ها از بخش Title Opacity بهره ببرید. توجه داشته باشید پس از تنظیم این دو مورد برای ثبت تغییرات انجام شده نیاز است دوباره بر روی دکمه Apply کلیک کنید و یا برای برگشت به تنظیمات اولیه نیز می‌توانید از دکمه Default کلیک کنید.

همچنین برای اضافه کردن گزینه‌های مورد نیاز خود به محیط صفحه شروع ویندوز نیز می‌توانید از آموزش اضافه کردن گزینه در صفحه شروع ویندوز 8 با Start Screen Pinner استفاده کنید.

With a simple and easy to use interface, Windows 8 Start Screen Customizer is especially designed to provide users with a means of modifying the start screen image. You can opt for one of the built-in pictures or add a custom one of your own.

Windows 8 Start Screen Customizer also comes with a very useful 'Backup' function that enables you to save a copy of the file that will be patched and in case you want to put it back in place, the 'Restore' feature will come in handy.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Victor Alberto Gil
حجم فایل: 1.2 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:00 - 91/9/11
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 16 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود WinMetro v1.0 Beta - نرم افزار شبیه سازی رابط کاربری Metro برای نسخه های قبلی ویندوز


دانلود WinMetro v1.0 Beta - نرم افزار شبیه سازی رابط کاربری Metro برای نسخه های قبلی ویندوز

ویندوز هشت سیستم عاملی است که علاوه بر محیط کاری دسکتاپ کلاسیک ویندوز، رابط کاربری لمسی مترو را هم بر روی خود دارد. WinMetro نرم افزار مفیدی است که رابط کاربری مدرن ویندوز 8 را شبیه سازی می کند و شما می توانید از آن در ویندوز 7، ویستا و XP استفاده کنید. این برنامه Start Screen و Charms bar را به ویندوز اضافه می کند و شما می توانید درست شبیه ویندوز 8 از آن ها استفاده کنید. حتی کاشی های آب و هوا، ساعت و تاریخ، اسکای درایو و سایر برنامه ها در Start Screen وجود دارند. کاربرانی که هنوز ویندوز 8 را بر روی سیستم خود نصب نکرده اند و از ویندوز XP و یا 7 استفاده می کنند، می توانند با نصب این نرم افزار، رابط کاربری مدرن این ویندوز را بر روی سیستم خود ایجاد کرده و با محیط ویندوز 8 آشنا شوند.

WinMetro offers users the possibility to get accustomed with the Metro interface of Windows 8 even if they run one of the previous OS editions.

In other words, you can enjoy the benefits of the Metro user interface even if you do not run Windows 8 - you still get the full-screen image viewer, the stock information or the weather forecast.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: IObit
حجم فایل: 6.30 مگابایت
تاریخ انتشار: 09:15 - 91/8/4
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 27 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود StartIsBack v2.1.1 - بازگرداندن منوی استارت به ویندوز 8


دانلود StartIsBack v2.1.1 - بازگرداندن منوی استارت به ویندوز 8

همان طور که مطلع هستید، ویندوز 8 فاقد منوی استارت بوده و این قابلیت مهم از ویندوز 8 حذف شده است به همین جهت کاربرانی که شروع به کار با ویندوز 8 می کنند به شدت به دنبال راهی برای بازگرداندن یا ایجاد منوی استارت هستند. StartIsBack به شما کمک می کند تا این مشکل را به راحتی رفع نموده و دکمه استارت را به ویندوز 8 بازگردانید.

StartIsBack is a tiny application that gives you the possibility of assigning the classical Start button and Start menu to Windows 8. It packs a few configuration settings that can be handled by users of any level of experience.

Unlike other similar apps which return the old Start menu and button, the side menu of StartIsBack is transparent and highlights every new program in the list.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Tihiy
قیمت: 3.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 1.6 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:00 - 92/4/20
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 21 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود 8GadgetPack v3.0 - گجت های کاربردی برای ویندوز 8


دانلود 8GadgetPack v3.0 - گجت های کاربردی برای ویندوز 8

در ویندوز 7 و ویستا شما می توانید از ابزارهای کوچکی به نام گجت استفاده کنید که در یک ستون و در سمت راست صفحه نمایش وجود دارند، که این ابزارک ها در بین کاربران بسیار پر طرفدار و کاربردی می باشند. اما در ویندوز 8 مفهوم گجت ها به طور کلی حذف شده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار 8GadgetPack گجت ها و ابزارهای موجود در ویندوز 7 را به ویندوز 8 بازگردانید. شما می توانید تمام گجت های ویندوز 7 مانند ساعت، آب و هوا، وضعیت CPU، میزان فضای مصرفی هارد دیسک و ... را به ویندوز 8 اضافه کنید.

The latest iteration of Microsoft's proprietary operating system, namely Windows 8, no longer includes the desktop gadgets. In case you were a fan of those little system utilities, now there's a simple way of bringing them back.

All you have to do is install this 8GadgetPack and enjoy over two dozens of handy gadgets and, of course, the sidebar that's needed to dock them.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Helmut Buhler
حجم فایل: 11.8 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:00 - 91/8/19
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 26 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

خرید بسته نرم افزارهای ادوبی کریتیو کلود - Adobe CC Collection - با پشتیبانی زبان فارسی

معمولا اغلب طراحان برای انجام کامل یک امر طراحی به چندین نرم افزار که رابطه ای با هم داشته باشند نیاز دارند، مثلا کسی که کار مالتی مدیا می کند و در واقع فلش کار هست، برای بسیاری طراحی ها به فتوشاپ یا ایلاستریتور نیاز دارد، یا کسی که بروشور می سازد به یک نرم افزار گرافیکی نیاز دارد، یا کسانی که فیلم ها را ویرایش می کنند به نرم افزارهای ویرایش صوت و گرافیکی دیگری نیز نیاز دارند. در این مجموعه شما شاهد جدیدترین نرم افزارهای شرکت ادوبی با نام سی سی می باشید که هر کدام در شاخه خود بهترین محسوب می شود. این بسته برای طراحان عکس، عکاسان، گرافیست ها، شاغلان شاخه های سینمایی، خبرنگارها، مالتی مدیاکاران، طراحان بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت، نویسنده ها، دی جی ها و موزیسین ها و ... بسیار مناسب می باشد.

توجه داشته باشید این محصولات قابل نصب در ویندوز XP نیستند!

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

- Adobe Photoshop CC v14.0 x86/x64 - فتوشاپ، قدرتمندترین ویرایشگر تصاویر (قابلیت تایپ فارسی)
- Adobe Illustrator CC v17.0.0 - ایلاستریتور، ویرایش و طراحی وکتور (قابلیت تایپ فارسی)
- Adobe After Effects CC v12.0.0.404 - افتر افکت، ویرایش و جلوه های ویژه فیلم
- دانلود Adobe Premiere Pro CC v7.0.0 - پریمایر، ویرایش و جلوه های ویژه فیلم
- Adobe Flash Professional CC v13.0.0.759 - فلش، ساخت مالتی مدیا حرفه ای
- Adobe Dreamweaver CC v13.0 Build 6390 x86/x64 - دریم ویور، ساخت و طراحی وب (قابلیت تایپ فارسی)
- Adobe InDesign CC v9.0 - ایندیزاین، ساخت بروشور و کاتالوگ (قابلیت تایپ فارسی)
- Adobe Audition CC v6.0 Build 732 - اودیشن، ویرایشگر صوتی قدرتمند
- Adobe Prelude CC v2.0.0 - پریلیود، نرم افزار مدیریت و سازماندهی فیلم
- Adobe SpeedGrade CC v7.0 - اسپید گرید، نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم
- Adobe InCopy CC v9.0 - این کپی، ویرایش و نوشتن مخصوص مقاله و کتاب نویسی (قابلیت تایپ فارسی)
- Adobe Photoshop Lightroom v5.0  - لایت روم، ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها
- Adobe Acrobat XI Professional v11.0.1 - اکروبات، ساخت و مدیریت فایل های پی دی اف (قابلیت تایپ فارسی)


تعداد: 4 DVD - قیمت: 12000 تومان | خرید پستی
توضیحات
امیر رضا گرانمهر بازدید : 29 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود SpeedyFox v2.0.5 Build 67 - نرم افزار افزایش سرعت مرورگرهای فایرفاکس و کروم

دانلود SpeedyFox v2.0.5 Build 67 - نرم افزار افزایش سرعت مرورگرهای فایرفاکس و کروم

اگر از جمله کاربرانی هستید که از مرورگر فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده می کنید و اکنون شاهد کند شدن سرعت آن هستید می توانید با استفاده از نرم افزار SpeedyFox سرعت مرورگر خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. کند شدن سرعت مرورگر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد، که این نرم افزار کم حجم و رایگان می تواند تأثیر زیادی در افزایش سرعت آن داشته باشد.
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، فقط دقت داشته باشید که زمانی که برای بهینه سازی مرورگر خود اقدام می کنید بایستی مرورگر شما بسته باشد، در غیر این صورت نرم افزار نمی تواند تأثیری بر روی آن داشته باشد. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوک مارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار سرعت برنامه های Skype و Thunderbird را نیز افزایش می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:
- استفاده بسیار آسان
- کم حجم
- افزایش دهنده سرعت مرورگر های موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم
- رایگان
- کاملا ایمن
- بدون آسیب زدن به بوک مارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر
- افزایش سرعت برنامه های اسکایپ و Thunderbird
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

SpeedyFox is a very light utility developed to boost the speed of Mozilla Firefox, a web browser already famous for the high speed it provides.

The application has been specifically designed with this goal in mind, so it doesn't comprise any other tool besides the dedicated feature to increase the web browsing speed.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Firefox
- Skype
- Google Chrome
- Thunderbird

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: CrystalIDEA Software
حجم فایل: 0.570 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:50 - 92/7/22
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Optimize کلیک کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 16 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Neon Shadow v1.2 : سلاح هایتان را بدست بگیرید و اماده ی مبارزه باشید ! ماموریت شما در این بازی نجات بشریت از شخصی است که کنترل ایستگاه فضایی شما را گرفته و به زودی بقیه کهکشان را به تصرف خود درمیاورد. میتوانید این بازی را به صورت  تک نفره انجام دهید. همچنین بازی دارای حالت چند نفره آنلاین میباشد.

جهت دانلود این بازی اندروید و مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

بازی آندروید Neon-Shadow

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Neon Shadow 1 Neon Shadow 2 Neon Shadow 3

 

نحوه نصب بازی : بعد از نصب فایل APK دیتا بازی را در پوشه sdcard/Android/obb کپی کنید.

download دانلود بازی همراه دیتا

size حجم فایل : ۸۰.۹ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

امیر رضا گرانمهر بازدید : 8 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Smart Security v6.0.308.0 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset نامیده میشود که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال نود۳۲ است. قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور با استفاده از NetWork از ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.با افزایش ویروس های رایانه ای و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند از ملزومات اتصال به شبکه اینترنت است، چون کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند ممکن است با یک اشتباه تمامی این اطلاعات را از دست بدهند. از طرف دیگر استفاده از برخی از آنتی ویروس ها مشکلاتی از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر هنگام پردازش اطلاعات، به روز رسانی ها با حجم بالا و ارسال پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده تا برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند!

ESET-Smart-Security-6-New-Features-Overview
ESET Smart Security ، آنتی ویروسی بسیار سریع و قدرتمند است که وظیفه محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم شما را در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی به خوبی انجام میدهد.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از ادامه مطلب دانلود۰۰۹۸ دریافت کنید.

 

بخش های اصلی تشکلیل دهنده Eset Smart Secutiry:
ESET Personal Firewall:
دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
برخی از کارایی های این فایروال:
- مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی، گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
- جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
- زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی
- Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
- ESET Anti Spam:
- پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

قابلیت های کلیدی نرم افزار Eset Smart Secutiry:
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و …
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

download دانلود نسخه ۳۲ بیتی با لینک مستقیم

download دانلود نسخه ۶۴ بیتی با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۷۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

امیر رضا گرانمهر بازدید : 33 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Windows 8 Tips and Tricks - آموزش ترفندهای ویندوز 8


دانلود Windows 8 Tips and Tricks - آموزش ترفندهای ویندوز 8

ویندوز ۸ (Windows 8) نسخه هشتم از سیستم‌عامل های ویندوز شرکت مایکروسافت با رابط کاربری مترو می‌باشد و برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلت ها تولید شده‌است. از ویژگی‌های جدید این ویندوز می توان به مواردی همچون رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی، حذف دکمه استارت، مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰، ورود کاربری با استفاده از تصویر، بوت سریع هیبریدی، Task Manager (برنامه مدیریت وظیفه) جدید، راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری، پشتیبانی از چندین نمایشگر، پشتیبانی از USB3، پشتیانی از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD، سیستم پرونده جدید REfs، پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک (NFC)، ادغام ایکس‌باکس لایو، توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD و ... اشاره نمود.
در دوره آموزشی Windows 8 Tips and Tricks شما با ترفند های قابل استفاده در ویندوز 8 آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- امنیت بالا در برار برنامه های ناشناخته
- فعال نمودن منو Quick Access (دسترسی سریع)
- راه اندازی مستقیم دسکتاپ در هنگام بالا آمدن ویندوز
- خاموش کردن با یک کلیک
- سوییچ کردن بین برنامه های در حال اجرا، با استفاده از صفحه کلید
- سفارشی کردن منوها و صفحه نمایش
- نمایش تمام برنامه های کاربردی در یک مکان
- عکس گرفتن از صفحه نمایش و انتقال آن به پوشه عکس ها
- آشنایی با Power settings
- بهینه سازی هارد دیسک
- جلوگیری از uninstall نمودن برنامه ها توسط کاربران
- ایجاد یک درایو مجازی
- و ...

Get more out of Windows 8. Author David Rivers shares tips and shortcuts for working more efficiently, improving system performance, and protecting your data in Windows 8. Learn to find files quickly, manage startup items, and even log in without a user name and password. The course also includes advice on controlling Windows with time-saving mouse and keyboard shortcuts, customizing the display, working with utilities, protecting your privacy, improving the performance of the operating system, and more.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

زبان: English
مدرس: David Rivers
سطح آموزشی:
زمان آموزش: 1h 54m
حجم فایل: 219.73 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:40 - 92/6/20
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 13 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.02200 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.01300 - مجموعه ابزارهای نرو

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.02200 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.01300 - مجموعه ابزارهای نرو

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero 2014:
- مدیریت آسان عکس ها، موزیک ها و فیلم های شما
- سریع، دسترسی هدایت شده به برنامه های کاربردی، پروژه ها، ابزارها، و آموزش ها
- جستجو و مرتب کردن فایل ها، بر اساس تاریخ، وقایع ، افراد و کلمات کلیدی
- ویرایش و بهبود آسان عکس ها و ویدئو های شما
- بهترین و با کیفیت ترین ابزار رایت و کپی
- ویرایشگر ویدئویی قدرتمند شامل پشتیبانی AVCHD 2.0
- بهترین ریپینگ و مبدل
- تشخیص چهره برای دسترسی سریع تر به عکس های مورد نیاز برای ایجاد فوتو بوک ها و یا اسلایدشوها
- ایجاد پروژه های ویدئویی باکیفیت بالا بر روی دی وی دی و دیسک های بلوری با منوهای pro-style
- فراهم کردن هزاران افکت ویدئویی با استفاده آسان، تولید کننده افکت های تصویر در تصویر و فریم های کلیدی
- تبدیل هر فرمتی به فرمت های قابل پخش بر روی دستگاه ها
- نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
- سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- و ...

Nero 2014 is a unique suite of multimedia applications for all your media tasks, be it photo, video, or music. With its unique focus on today’s home media and devices as well as interactivity of applications within the suite, it is the best product to connect and prepare all your media for your viewing at home or on the go applications.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Windows® XP SP3 (32 bit), Windows Vista® SP2 or later (32/64 bit), Windows® 7 SP1 Home Premium, Professional or Ultimate (32/64 bit), Windows® 8 (32/64 bit), Windows® 8.1 (32/64 bit)
- 2 GHz AMD or Intel® processor
- 1 GB RAM
- 5 GB hard drive space for a typical installation of all components (including templates, content and temporary disk space)
- Microsoft® DirectX®  9.0 compliant graphics card
- DVD disc drive for installation and playback
- CD, DVD, or Blu-ray Disc recordable or rewritable drive for burning
- Windows Media® Player 9 or higher
- Third party components such as Microsoft Windows® Installer 4.5, Microsoft .NET® 4, Microsoft® DirectX® or Adobe Flash are shipped with the product or automated download if not included in the package
- For some services an Internet connection is required
- Internet connection may be required to verify the serial number during usage of certain features. Internet connection charges are the user's responsibility
- Streaming functions may require an online update
- For further requirements please check www.nero.com

Note:
- On 64 bit operating systems, applications run in 32 bit emulation mode
- The devices must be correctly installed and recognized by the operating system for the product to work properly
- Installation of the latest WHQL certified device drivers is strongly recommended
- Setting up of media access server capability requires an PC connected to a local network

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Nero AG
قیمت: 89.99 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 291 مگابایت
تاریخ انتشار: 15:10 - 92/6/31
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- شروع به نصب نرم افزار کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال موجود در فایل Serial.txt استفاده کنید.
2- اگر نرم افزار در حالت اجرا قرار دارد، آن را ببندید و فایل موجود در پوشه ی Patch را اجرا کرده و بر روی دکمه ی Patch کلیک کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

توجه:
نسخه ی RePack این نرم افزار نیز قرار داده شده است که به صورت کرک شده می باشد.

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 19 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

 \"\"

دانلود Opera v12.16 Build 1860 x86/x64 + v17.0 Build 1241.53 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

 

\"دانلود

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Opera:
- میانبر سفارسی جستجو
- امکان جستجوی پیشرفته در تمامی سایت های مطرح در زمینه جستجو
- بلاک کردن پیشرفته محتویات صفحات
- پیشگیری هوشمندتر از pop-up
- ابزار حرفه ای جهت دریافت ایمیل و پشتیبانی از سیستم های ایمیل POP/IMAP
- قابلیت خواندن فید های RSS/Atom
- قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت
- نمایش پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی tab ها
- کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم
- پشتیبانی از دریافت فایل های بزرگتر از ۴ گیگابایت
- امکان استفاده از وب سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware
- استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- پوسته های متفاوت و زیبا
- نگهداری از رمزهای عبور در محیطی با امنیت بالا
- امکان گفتن دستور به برنامه و اجرای آن توسط Opera
- نصب سریع و آسان
- افزایش سرعت باز شدن برنامه
- کاهش سرباری حافظه سیستم
- بهبود پشتیبانی از استانداردهای وب
- قابلیت اجرای برنامه از طریق صدای کاربر
- قابلیت پشتیبانی دریافت فایل های با حجم بالاتر از ۴ گیگابایت
- قابلیت Speed Dail برای دسترسی سریع به صفحات وب محبوب و دوست داشتنی
- قابلیت Quick Find برای سریع تر پیدا کزدن صفحات وب بازدید شده با قابلیت محتویات آن
- و ...

The most full-featured Internet power tool on the market, Opera includes tabbed browsing, pop-up blocking, integrated searches and advanced functions like Opera\'s groundbreaking e-mail program, RSS Newsfeeds and IRC chat. And because we know that our users have different needs, you can customize the look and content of your Opera browser with a few clicks of the mouse.
The Opera Web browser offers several new features for functionality, security, usability, customization, searching, saving, taking shortcuts and accessing Web content.
Whether you\'re going to work, working from home, developing Web sites, or just looking for a quick, solid browser that can help you quickly access the Internet, Opera delivers a superior Web experience for every aspect of your online life, with lots of tech tools for power users.

Here are some key features of \"Opera\":
- Speed Dial
Now you have a new way to access your favorite Web sites. Just open a new tab to get your Speed Dial. It\'s easy to populate and addictive to use.
Find out what other people are putting on their Speed Dial.
- BitTorrent
You don\'t need a separate BitTorrent application to download large files. Simply click a torrent link and start the download.
- Site preferences
Want to view a site in a different way or deny certain cookies? Want to block pop-ups on certain sites only? Right click and select \"Edit site preferences\".
- Thumbnail preview
It is easy to have many tabs open at once in Opera. But exactly which tab had that video you wanted? Hover your mouse on any tab to see a thumbnail preview.
- Fraud protection
Opera\'s advanced fraud protection protects you against web sites that try to steal your personal information.
- Add your favorite search engines
Right-click on the site\'s search field and select \"Create search\" from the menu.
- Widgets
Small Web applications (multimedia, newsfeeds, games and more) that make your desktop experience more fun. Use the Widgets menu to discover new widgets and access your favorites.
- Transfer manager
View download progress and access all your downloads from one simple transfer manager window.
- Password manager
The password manager remembers your usernames and passwords so you will not have to.
- Mouse gestures
Opera supports mouse gestures, allowing you to perform certain movements with the mouse to access commonly used features.
- Notes
Notes can be kept in conjunction with a Web site you want to refer to later, or remind you of any particular information you may like to review again.
- Keyboard Shortcuts
Keyboard shortcuts - like mouse gestures - make your browsing faster and more efficient. Read more about all the keyboard shortcuts in Opera.
- Tabbed browsing
Surf the Web easier and faster by opening multiple Web pages within the same application window
- Integrated search
Search Google, eBay, Amazon and more with our integrated search field. You can also search directly in the address field using keywords
- Fast Forward
Fast Forward will detect the most likely \"next page\" link and greatly simplify navigation in multi-page documents such as search results and image galleries.
- Voice
The voice feature allows you to control Opera\'s interface by talking and to have documents read aloud. Voice is currently offered in English
- Full-screen mode
The F11 key toggles Opera\'s projection mode, using the whole screen for browsing and, if a projection style sheet is present, displays \'slides\' suitable for presentation.
- Kiosk mode
Opera supports kiosk mode - a lock-down mode in which the browser can be used for unattended computers in public places.
- Opera mail
Our built-in POP/IMAP E-mail client is a combined e-mail program, news reader, mailing list organizer and RSS/Atom newsfeed reader.
- Standards support
We take pride in supporting all major Web standards currently in use, including CSS 2.1, XHTML 1.1, HTML 4.01, WML 2.0, ECMAScript, DOM 2 and SVG 1.1 basic.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Opera Software
حجم فایل: 12.2 + 13.4 + 31.9 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:15 - 92/8/1
منبع: پی سی دانلود
امتیاز: \"\"

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 78 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود Microsoft .NET Framework - تمامی نسخه های دات نت فریم ورک

دانلود Microsoft .NET Framework - تمامی نسخه های دات نت فریم ورک

Microsoft .NET Framework یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی بسیاری از نسخه‌های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست و به سیستم عاملهای دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه ای زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می باشند. مجموعه ای از کتابخانه های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم افزار در این چارچوب قرار گرفته اند که در قالب بخشهای عمده ای همچون فناورهای ASP.NET و ADO.NET و بسیاری فن آوری های خاص دیگر ارائه می شوند که تعداد آنها در نسخه های اخیر همگام به خاص تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است. بخش کامپایلر این چارجوب یک Just in Time Compiler است به این معنی که کد تمام زبانها به یک زبان میانی به نام اسمبلی ترجمه شده و توسط یک ماشین مجازی (Virtual Machine) بر اساس نیازها و مشخصات هر سیستم عامل و سخت افزار به اجرا در می آیند. کتابخانه‌های از پیش نوشته شده که در این چارچوب قرار دارند و در واقع پایه‌های اشیاء و کلاس‌های اصلی (Base Classes) این چارچوب را تشکیل می‌دهند بخش وسیعی از نیازهای برنامه نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این جمله می‌توان به واسط های گرافیکی کاربر، دسترسی به پایگاه‌های داده، رمزنگاری، برنامه‌های تحت وب، الگوریتم های کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌ای را نام برد. در ژوئن سال ۲۰۰۰، شرکت مایکروسافت ایجاد چهارچوب نرم افزاری دات‌نت، به همراه یک زبان برنامه نویسی جدید به نام سی شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت یک مجموعهٔ وسیع از امکانات برنامه‌نویسی است. زبانهای سی‌شارپ (#C) و ویژوال بیسیک دات‌نت (وی‌بی دات‌نت) و ای‌اس‌پی دات‌نت (ASP.NET) همگی از چارچوب دات‌نت استفاده می‌کنند. برنامه‌های نوشته شده در این چهارچوب، ابتدا به زبان میانی مایکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا می‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نویسی در زبانهای تحت این چارچوب یکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نویسی باقی بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان. تغییر عمده‌ای که در برنامه نویسی با دات نت نسبت به گذشته قابل رویت است نحوه اتصال به پایگاه داده است که علاوه بر روشهای قدیمی مانند DAO و ADO می‌توان از فناوری جدید ADO.NET استفاده کرد. در این روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که این تفاوت تسهیل در برنامه نویسی و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان می آورد.

دات نت فریم ورک چیست؟
وقتی شما یک برنامه نصب میکنید علاوه بر فایل های اصلی برنامه که در ProgramFiles نصب میشود ، تعدادی هم فایل هستند که در شاخه ویندوز نصب میشوند . این فایل ها همان درایور های مورد نیاز ویندوز برای اجرای برنامه شما هستند که توسط برنامه نویس برنامه نوشته نمیشوند، بلکه آنها قبلا تعریف شده اند و برنامه نویس از قابلیت های آن در برنامه خود استفاده میکند . پس برای اینکه برنامه شما کارکند باید آن فایل ها به ویندوز شما اضافه شوند .
Framework مجموعه ای از فایل های مورد نیاز سیستم عامل (شامل فایل های DLL و رجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط برنامه ها بایکدیگر) است که برای اجرای برنامه های نوشته شده تحت دات نت ضروری میباشد (توجه: برای اجرای برنامه های تحت جاوا نیز نیاز به نصب JAVA virtual machine دارید). چون دات نت میخواهد از فلسفه سادگی "keep it simple" پشتیبانی کند بهمین دلیل، اساس کار نصب برنامه ها copy-only installation میباشد . یعنی دیگر نیازی به پکیج کردن برنامه ها توسط برنامه نویس و نصب توسط کاربر نیست . بلکه تمامی فایل های کتابخانه ای مورد نیاز را فریم ورک تامین میکند و برنامه ها با روش فقط کپی در ویندوز کار میکنند. CLR چه کمکی به برنامه نویسان میکند ؟ برنامه نویسان زبان VB دیگر محدود به محیط سیستمی ویندوز نیستند و میتوانند مانند برنامه سازان زبان C/C++ برنامه خود را روی سیستم های دیگری که فریم ورک دارند نیز ببینند . و همچنین بخاطر قابلیت های چند زبانه بودن محیط دات نت برنامه نویسان C و VB براحتی کد های نوشته شده توسط دیگری را درک میکنند. شاید شما برای نصب نرم افزاری به این مشكل برخورد كرده باشید كه Microsoft .NET Framework بر روی سیستم شما نصب نیست و شما نمی توانید از این برنامه استفاده كنید . امكانات اضافه شده به این برنامه پشتیبانی از building WCF services including AJAX, JSON, REST, POX, RSS, ATOM and several new WS-* standards

The .NET Framework is Microsoft's comprehensive and consistent programming model for building applications that have visually stunning user experiences, seamless and secure communication, and the ability to model a range of business processes.
The Microsoft .NET Framework 4 redistributable package installs the .NET Framework runtime and associated files that are required to run and develop applications to target the .NET Framework 4.
The .NET Framework 4 works side by side with older Framework versions. Applications that are based on earlier versions of the Framework will continue to run on the version targeted by default.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 48 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:00 - 92/7/29
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 11 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14


دانلود FIFA 2014  - بازی فیفا 14
(92/7/28) تغییرات:

کرک ورژن چهارم اضافه شد.

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی به همراه تصاویری از بخش های مختلف بازی، بنظر می رسد تغییرات خوبی در این سری به اعمال آمده است:

سیستم Dribbling بازی به ویژه در هنگام " کنترل اولیه" توپ به خوبی تقویت یافته است که بسته به سرعت و توانایی بازیکن شما، توپ کنترل خواهد شد. این سیستم به گونه ایست که Gamer ها با سطح توانایی خود می توانند از کنترل بهتری در بازی بهره مند شوند، برای مثال کسانی که مبتدی و از تجربه ی کمی برخوردار هستند، برای بازی کردن کمی دچار سختی خواهند بود. در اینصورت انتخاب بازیکنان و دادن پاس های صحیح اهمیت بالایی دارد.

سیستم Takleکردن در بازی نیر توسعه یافته است. به طوری که شما با انجام یک Takle بلند، می توانید با داشتن شانس بیشتر، در اولین فرصت توپ را از حریفتان بگیرید. همچنین شما می توانید با انجام یک Takle ناموفق، بسته به سرعت عملتان، خیلی سریع به بازی برگردید. اگر به جای درگیری تک به تک و رو در رو با مدافعین، توپ رو به فضا های خالی آنان ارسال کنید، موقعیت شوت زدن و پاس بسیار موثر تر و خطرناک تر خواهد شد. 

بخش Skill Games تو FIFA 14 کاملا این موارد رو توی تمرین ها توضیح خواهد داد. تعدادی Mini Game جدید برای تکنیک ها هم اضافه می شود که استفاده ازشون به توانایی شما بستگی دارد.

این ها معرفی ابتدایی از این عنوان به شمار می آیند، پس از این صحبت ها، 2 تریلر از بازی منتشر شد که اطلاعات بدست آمده به شرح زیر است:

 

 
طبق گفته ی سازندگان بازی، تغییرات زیادی بر روی محیط اطراف بازی، استادیوم ها و تماشاگران اعلام شده است.
Pure Shot: این قابلیت به بازیکن این اجازه را می دهد تا در هنگام زدن ضربه شوت به توپ، خود را بنابه موقیعت بازی، جایگیری نماید.
 
Real Ball Physics: فیزیک بدنی و ظرافت هر بازیکن در حمل توپ موثر می باشد و با توجه به اندام و قدرت بدنی هر بازیکن، آنان می توانند از خط دفاعی حریف عبور کرده و به طرف دروازه ضربه بزنند؛ دقیقا مانند یک فوتبال واقعی.
 
Protect The Ball: قابلیت دفع و حمل توپ به شیوه بسیار عالی به بازی اضافه شده. به طور مثال حرکت بازیکن حریف با هر سرعتی و دریبلی، مدافع تیم می تواند با توجه به میزان آمادگی و قابلیت خود توپ را دفع کند.
 
Teammate Intelligence: اینبار هم تیمی های شما در بازی با هوش مصنوعی قوی تر ظاهر شده و هرجا که واقعا لازم باشد برای جایگیری اقدام می کنند. مدافعان تمامیه فرصت ها برای پشتیبانی از تیم را انجام می دهند. به طور مثال وقتی تیم شما در بازی عقب است با توجه به آن عمل می کند و میزان تاثیر گذاشتن نتیجه بر روی بازی بعدی را نیز درک می کند. بازیکنان در خط حمله هرگونه روزنه و راه های جدیدی را برای وارد شدن به عمق حریف به خوبی می دانند. بازیکنان خط دفاعی باهوش تر شدند و با ایجاد فاصله بین هم، همواره فضایی را برای دریافت پاس ایجاد می کنند.
 
Sprint Dribble Turns: کاهش سریع! در حالی که بازیکن با سرعت زیاد ( هر سرعتی ) اقدام به دریبل بازیکن حریف می کند، به خوبی و سرعت کافی می تواند سرعت خود را کم کرده و حریف مقابل را اپیش رو بردارد.

FIFA 14 is the upcoming edition of Electronic Arts' FIFA video game series, developed by EA Canada. The game is expected to be released for PlayStation 3, Wii and Xbox 360 on September 24, 2013 in North America and September 27, 2013 for other regions.It will be released on next-generation systems PlayStation 4, Xbox One, Nintendo 3DS and PlayStation Vita - and on devices running Android and iOS operating systems. It has been announced that the game will be free for the iOS and Android platforms, and will release on September 10th.A demo of the game will be released worldwide on September 10, 2013, two weeks before the launch of the full game, on PlayStation 3, Xbox 360 and PC.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista SP1 / Windows 7/8
CPU: 1.8 GHz Core 2 Duo
RAM: 2GB RAM for Windows Vista & Windows 7/8
Disc Drive: DVD-ROM at 8x Speed
Hard Drive: 8.0 GB, with additional space required for saved games and DirectX 9.0c installation
Video: 3D accelerated 256 MB video card with support for Pixel Shader 3.0
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 3600, NVIDIA GeForce 6800GT
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
DirectX: 9.0c

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: EA Canada
حجم فایل: 6500 مگابایت
تاریخ انتشار: 22:15 - 92/7/23
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

نسخه ULTIMATE EDITION-FULL UNLOCK 3DM نیازی به نصب ندارد فقط کافی است دستورات کرک کردن را انجام دهید برای کرک کردن بازی ابتدا فایل dep را دانلود کرده سپس آن را در محل نصب بازی کپی کنید و آن را از طریق Run as Admin اجرا کنید و Enter را فشار دهید سپس سیستم خود را ریستارت کرده و کرک ورژن 4 را در محل نصب بازی کپی کنید و بازی را اجرا کنید لازم به ذکر است این روش بر روی ویندوز 8 و 7 تست شده است.
این بازی به تازگی کرک شده است و ممکن است بر روی برخی از ویندوز ها مشکل داشته باشد، لذا در صورت بروز مشکل تا انتشار کرک پایدار تری منتظر بمانید.

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 9 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود کلاه قرمزی 91

دانلود کلاه قرمزی 91

کلاه قرمزی ۹۱ سومین سریال نوروزی کلاه قرمزی پس از کلاه قرمزی ۸۸ و کلاه قرمزی ۹۰ است. در این مجموعه که شخصیت‌های عروسکی مهمان آقای مجری (ایرج طهماسب) هستند٬ داستان‌ها و قصه‌های جذابی را اجرا می‌کنند.
جیگر٬ آقوی همساده٬ دختر عمه‌ زا و دختر دختر عمه‌ زا از جمله شخصیت‌های عروسکی اضافه شده در سال ۹۱ در کنار شخصیت‌های دیگر هستند.

مجموعه پیش رو 14 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است.

مشخصات

نام فارسی: کلاه قرمزی 91
کارگردان: ایرج طهماسب
تاریخ نمایش عمومی: 1391
زبان: Persian
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Wmv | 640x480 | 25fps
فرمت صدا: MP3 | 96Kbps | 48KHz
حجم فایل: ~180 مگابایت
تاریخ انتشار: 22:40 - 91/1/15
منبع: پی سی دانلود

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 58 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود Windows Server 2012 Data Center / 2012 R2 x64 RTM Volume - ویندوز سرور 2012


دانلود Windows Server 2012 Data Center / 2012 R2 x64 RTM Volume - ویندوز سرور 2012

Windows Server 2012 یکی دیگر از سیستم عامل های مایکروسافت می باشد که برای سرور ها طراحی شده است و می تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. Windows Server 2012 ویژگی های جدید و پیشرفته ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و ... برای کاربران فراهم نموده است. به عبارت ساده تر Windows Server 2012 به شما کمک می کند تا امور مربوط به آی تی شرکت خود را بسیار آسان تر و در یک سطح کاملاً جدید به همراه کاهش هزینه ها، انجام دهید.

قابلیت های کلیدی Windows Server 2012:
- سرور مجازی
- انعطاف پذیری بالا در عملکرد و تراکم
- امکان دسترسی از راه دور
- امنیت بالا
- مدیریت سرور
- ذخیره سازی اطلاعات
- انجام محاسبات ابری
- و ...

Windows Server powers many of the worlds' largest datacenters, enables small businesses around the world, and delivers value to organizations of all sizes in between. Building on this legacy, Windows Server 2012 redefines the category, delivering hundreds of new features and enhancements spanning virtualization, networking, storage, user experience, cloud computing, automation, and more. Simply put, Windows Server 2012 helps you transform your IT operations to reduce costs and deliver a whole new level of business value.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 3290 مگابایت
تاریخ انتشار: 15:40 - 92/6/10
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- پس از دانلود با استفاده از نرم افزار ISO Burner فایل ایمیج را باز کرده و روی یک دی وی دی خام رایت کنید.
2- اقدام به نصب ویندوز کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

برچسب ها

امیر رضا گرانمهر بازدید : 13 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود طرح های آماده خوشنویسی با موضوع اسلامی - Islamic Vector Calligraphy 02

دانلود طرح های آماده خوشنویسی با موضوع اسلامی - Islamic Vector Calligraphy 02

مجموعه فوق شامل طرح های آماده خوشنویسی با موضوع اسلامی با فرمت jpg,eps می باشید. طراحان می توانند از این آثار برای طراحی مذهبی، اسلامی کمک بگیرند.

مشخصات

فرمت فایل: Eps, Jpg
حجم فایل: 1.1 مگابایت
تاریخ انتشار: 07:00 - 90/9/17
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها: , ,

 

امیر رضا گرانمهر بازدید : 14 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود WRC 4: FIA World Rally Championship - بازی مسابقات جهانی رالی 4

دانلود WRC 4: FIA World Rally Championship - بازی مسابقات جهانی رالی 4

بازی رالی قهرمانی جهان 4 WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برایکامپیوتر های خانگی منتشر شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

امکانات:
-     ROAD TO WRC : یک حالت حرفه ای و بسیار هیجان انگیز است که در آن شما حس یک راننده واقعی را تجربه خواهید کرد ، در این آیتم از صفر شروع می کنید و یا ساحت تیم خود و شرکت در مسابقات مختلف گام به گام به یک راننده حرفه ای WRC تبدیل خواهد شد
-    ATTACK TIME : اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به ثبت رکوردهای مختلف بپردازید ، در صورت دسترسی به اینترنت می توانید رکوردهای خود را ثبت کنید
-    بخش آنلاین : در حالت آنلاین می توانید به سرورهای بازی متصل شده و از رقابت با دوستان خود در سراسر جهان لذت ببرید
-    شرایط آب و هوایی عالی : تمامی شرایط جوی در بازی بسیار عالی طراحی شده ، آب و هوای برفی ، بارانی ، ابری ، گرد و غبار ، صاف و آفتابی در بازی وجود دارد
-    شخصی سازی اتومبیل ها : یکی از بخش های پرطرفدار بازی است که می توانید مطابق با سلیقه خود ماشین های مسابقه ای را شخصی سازی کنید

WRC 4 comes packed with more than 60+ different car models, 50+ Official Race Teams (from WRC, Class 2 and Class), every track from the WRC championships and a completely re-designed career mode. Following the path taken with the previous chapter of the series, WRC 4 features a new amazing mix of elements with high graphical detail and real in-game sound. The main characteristics that are included into this new game are: loyalty to the license, exciting game experience, accessibility for first-time players and a dynamic and competitive online game mode.Among new features of this 2013 edition, players have the chance to experience new lighting conditions, new weather effects depending on the stage, a brand new Career Mode to put the player into a real drivers shoes. Realism and immersion are two of the most important pillars of the development, with impressive 3D environments and an HDR system that grant the best in-game performance. WRC 4 features all the rallies from the 2013 WRC calendar, complete with all leading WRC teams and drivers in the revamped career mode to turn players into real WRC drivers. WRC 4 also features an improved version of the graphics engine, called Spike Engine, launched in 2012.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP (SP2) / Vista / 7 / 8
CPU: Intel 2.4Ghz or similar
RAM: 1 GB
VGA: 512 MB Video Card with 512MB: Geforce 8800 GT / Radeon HD 3870 or higher

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Milestone S.r.l
حجم فایل: 3840 مگابایت
تاریخ انتشار: 17:05 - 92/8/3
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
امیر رضا گرانمهر بازدید : 16 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
(92/7/23) تغییرات:

نسخه 3 بعدی اضافه گردید!
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

این فیلم داستان پسر ۱۲ ساله ای به نام «تد» است که در جهانی زندگی می کند که همه چیز به غیر از انسانها مصنوعی و غیرواقعی هستند. او عاشق دختری زیبا به نام «اودری» هست و دوست دارد یکی از آرزو های این دختر را براورده کند و آن آرزو این است که باید یک برگی از درختی واقعی پیدا کند. او با موجود چموش جنگل یعنی «لوراکس» همراه می شود و به دنبال درختی واقعی در جهانی غیر واقعی می گردند...

In the walled city of Thneed-Ville, where everything is artificial and even the air is a commodity, a boy named Ted hopes to win the heart of his dream girl, Audrey. When he learns of her wish to see a real tree, Ted seeks out the Once-ler, a ruined old businessman outside of town in a stark wasteland. Upon hearing of how the hermit gave into his greed for profits and devastated the land over the protests of the Lorax, Ted is inspired to undo the disaster. However, the greedy Mayor of Thneed-Ville, Aloysius O'Hare, has made his fortune exploiting the environmental collapse and is determined to stop the boy from undermining his business.

مشخصات

نام انگلیسی: The Lorax
نام فارسی: لوراکس
شرکت سازنده: Universal Pictures, Illumination Entertainment
کارگردان: Chris Renaud, Kyle Balda
تاریخ نمایش عمومی: 13 April 2012
زبان: English
امتیاز IMDb: 6.5/10
مدت زمان: 86 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: BDRip
فرمت ویدئو: Mkv | 1280x720 | 25fps
فرمت صدا: MP3 | 48KHz
حجم فایل: 630 + 5984 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:00 - 92/7/23
منبع: پی سی دانلود

 

اطلاعات نسخه 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی - حجم: 5984 مگابايت

دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم
دانلود دانلود - بخش دهم
دانلود دانلود - بخش یازدهم
دانلود دانلود - بخش دوازدهم

اطلاعات نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p - حجم: 696 مگابايت

دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم

امیر رضا گرانمهر بازدید : 15 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی و یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و... می‌شود. توانایی بالا در Rendering و وجود Material‌های متنوع در این نرم افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته‌است.

در دوره های مختلف آموزشی Maya Essentials شما با ابزارها و قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.
عناوین آموزشی در Maya Essentials 1:
- پیکربندی کامپیوتر خود را برای بهتر کار کردن با مایا
- تنظیم اولویت ها
- فعال کردن پلاگین
- استفاده از Hotbox
- استفاده از ابزار Move
- دستکاری کردن محورهای
- آشنایی با Channel Box
- ایجاد سلسله مراتب ها
- پنهان کردن و آشکارسازی اشیاء
- کار ​​با ماسک ها انتخاب
- و ...

عناوین آموزشی در Maya Essentials 2:
- ایجاد و اصلاح اشیاء چند ضلعی
- ویرایش انعکاسی
- هموارسازی اشیاء
- قرار دادن چهره در کنارهم
- استفاده از ابزار Polygon Bridge
- انتخاب و ویرایش لب های دوار
- چرخاندن اشیاء
- کار با history اشیاء
- مدل سازی متقارن
- ادغام رئوس
- ترکیب اشیاء
- استفاده از ابزار Crease
- و ...

عناوین آموزشی در Maya Essentials 3:
- آشنایی با NURBS
- دستکاری کردن سطوح و منحنی های NURBS
- جداسازی سطوح NURBS
- ایجاد منحنی، کمان و متن های Bezier
- باز کردن و بستن منحنی های NURBS
- کپی منحنی ها
- کار با Resolve, Loft, Extrude و Planar
- ایجاد منحنی ها بر روی یک سطح
- ایجاد سطح
- کار با NURBS Booleans
- و ...

عناوین آموزشی در Maya Essentials 4:
- آشنایی اولیه
- ایجاد و استفاده از نقشه ها
- کار ​​با پنجره Hypershade
- استفاده از تصاویر بیتمپ به عنوان بافت
- ایجاد بازتاب ها (reflections)
- طرح ریزی بافت بر روی سطوح
- بکارگیری bump
- طرح ریزی بافت (textures) بر روی سطوح
- نگاشت اشیاء پیچیده
- و ...

عناوین آموزشی در Maya Essentials 5:
- آشنایی با رابط انیمیشن
- اشیاء متحرک و ویژگی های آن ها
- ایجاد، کپی، و تنظیم فریم های کلیدی
- ایجاد کلید فروپاشی
- متحرک سازی اشیاء در طول مسیر
- پنهان کردن، قفل کردن و محدود کردن کانال ها
- متصل نمودن اسکلت ها به mesh
- کار با ابزار Skin
- متحرک سازی یک اسکلت
- و ...

عناوین آموزشی در Maya Essentials 6:
- تنظیم منوی تنظیمات بارگزاری
- اضافه کردن نقشه عمق و سایه raytrace
- درک مفهوم فروپاشی نور
- ایجاد دوربین
- استفاده از Motion Blur
- بکارگیری Final Gather
- رندینگ مواد شفاف با caustics
- رندر Batching
- و ...

The Maya Essentials with George Maestri is a staggered introduction to Maya, designed in installments that can be completed within two hours. This first course in the series introduces designers to the Maya environment and shows them how to move objects and keep scenes organized. Discover how to navigate within your projects; configure viewports; select, move, rotate, and scale objects; and create layers and groups.

Topics of "Maya Essentials 1: Interface and Organization" include:
- Configuring your computer to work best with Maya
- Setting preferences
- Enabling plug-ins
- Using the Hotbox
- Using the Move tool
- Manipulating pivots
- Understanding the Channel Box
- Creating hierarchies
- Hiding and showing objects
- Working with selection masks

This installment of Maya Essentials covers the basics of the polygonal modeling toolkit. Author George Maestri delves into the theory behind popular polygonal modeling techniques, then walks through the basic process of creating objects, modifying them with Soft Select, and working with subdivision surfaces. The course also includes more advanced techniques such as cutting faces and splitting polygons with the Edge and Bevel tools, creating holes and protrusions with Booleans, and deforming an entire object with lattices. An additional chapter is dedicated to edge loops, which can be used to create and organize detail in models.

Topics of "Maya Essentials 2: Polygonal Modeling Techniques" include:
- Creating and modifying polygonal objects
- Editing with reflection
- Smoothing objects
- Keeping faces together
- Using the Polygon Bridge tool
- Selecting and editing edge loops
- Spinning edges
- Working with objects history
- Modeling symmetrically
- Merging vertices
- Combining objects
- Using the Crease tool

NURBS, or non-uniform rational basis splines, are part of a 3D graphics modeling strategy used to generate curves and surfaces that are smoother than is possible with polygons. NURBS Modeling Techniques provides a thorough introduction to this modeling toolkit. The course explains the basic theory behind NURBS, starting with NURBS primitives and sculpting surfaces, and then through the modeling tools (Trim, Stitch, Project, and more) used to refine NURBS models in Maya. Author George Maestri also cover techniques from using insert isoparms to add detail, to creating arcs and text, to converting NURBS to polygons.

Topics of "Maya Essentials 3: NURBS Modeling Techniques" include:
- Creating NURBS primitives
- Manipulating NURBS surfaces and curves
- Detaching NURBS surfaces
- Creating Bezier curves, arcs, and text
- Opening and closing NURBS curves
- Duplicating curves
- Working with the Resolve, Loft, Extrude, and Planar commands
- Creating curves on a surface
- Trimming surfaces
- Working with NURBS Booleans

Materials define how the surface of 3D objects appear and lend them color, transparency, and texture that allow you to view the characteristics of a surface. This course introduces the basics of creating materials in Maya. Author George Maestri presents the basic material types as well as how to apply and align bitmap textures. He also discusses the concepts behind transparency, specularity, and reflectivity, which impact the appearance and light receptiveness of materials.

Topics of "Maya Essentials 4: Creating Textures and Materials" include:
- Understanding the basic materials
- Creating and applying maps
- Working with the Hypershade window
- Using bitmaps as textures
- Creating reflections
- Using bump vs. displacement mapping
- Projecting textures on surfaces
- UV mapping a complex object

Animation Tools is a focused course that covers the basics of animating in Autodesk Maya, including setting keyframes, working with animation editors, and automating animation with constraints and simple rigs. Author George Maestri also shows how to create motion trails and ghost objects and construct animation cycles, an alternative way to loop your animation with the Graph Editor and Curves.

Topics of "Maya Essentials 5: Animation Tools" include:
- Understanding the animation interface
- Animating objects and their attributes
- Creating, copying, and adjusting keyframes
- Creating breakdown keys
- Animating objects along paths
- Hiding, locking, and limiting channels
- Fitting skeletons to a mesh
- Deforming a mesh with the Skin tool
- Animating a skeleton

This installment of Maya Essentials covers the basics of rendering and lighting tools in Autodesk Maya. Author George Maestri goes over the standard renderers and lighting types, and then goes into features such as render layers and advanced lighting. In particular, the course shows how to manipulate lights, add depth of field, and create bokeh effects and reflections—giving your scene just the atmosphere and drama you want.

Topics of "Maya Essentials 6: Lights and Rendering" include:
- Adjusting the Render Settings menu
- Adding depth map and raytrace shadows
- Understanding the principle of light decay
- Creating cameras
- Using Motion Blur in Maya and mental ray
- Using Final Gather for natural illumination
- Rendering transparent materials with caustics
- Batching rendering
More info (open/close)
مشخصات
گزارش انتشار نسخه جدید

زبان: English
مدرس: George Maestri
سطح آموزشی: Beginner
زمان آموزش: 1h 35m+2h 17m+2h 18m+1h 51m+1h 20m+1h 52m
حجم فایل: 218.6+324+362.17+245.67+228.95+235.19 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:25 - 91/10/9
منبع: پی سی دانلود

 

دوره آموزشی Maya Essentials 1 + فایل های تمرین - 218.6 مگابایت


دوره آموزشی Maya Essentials 2 + فایل های تمرین - 324 مگابایت


دوره آموزشی Maya Essentials 3 + فایل های تمرین - 362.17 مگابایت


دوره آموزشی Maya Essentials 4 + فایل های تمرین - 245.67 مگابایت


دوره آموزشی Maya Essentials 5 + فایل های تمرین - 228.95 مگابایت


دوره آموزشی Maya Essentials 6 + فایل های تمرین - 235.19 مگابایت


امیر رضا گرانمهر بازدید : 12 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Cubetastic شما را به دنیایی از مکعب هایی که از سلول ها و رنگ ها مختلفی ساخته شده اند می برد. در هر مرحله از بازی شما باید از میان سلول ها، مسیری به سمت هدف تعیین شده که ممکن است بر روی یال دیگری از مکعب باشد را پیدا کنید. احتمالاً شما دشوارترین و چالش برانگیز ترین پازل ها را در Cubetastic تجربه خواهید نمود.
ویژگی های بازی Cubetastic:
- راهنمایی در طول بازی
- بیش از 150 مرحله
- گرافیک درخشان و هیجان انگیز
- حالت بازی سریع
- و ...


Cubetastic brings you into a world of cubes made up of different cells and colors. Find a path to the goal by turning and recombining the cells of the cube. To solve each level you'll need to utilize the 3rd dimension. This may be the hardest and most challenging puzzle game ever created!

"Cubetastic" Features:
- Intuitive controls
- Achievements to compete
- More than 150 levels
More info (open/close)
سیستم مورد نیاز

- OS: Windows XP/Vista/8
- CPU: 1.0 GHz
- RAM: 512 MB
- DirectX: 9.0
- Hard Drive: 76 MB
مشخصات
گزارش انتشار نسخه جدید

حجم فایل: 19.3 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:35 - 92/7/21
منبع: پی سی دانلود
  


دانلود - 19.3 مگابایت


راهنمای عمومی رفع اشکال بازی ها
بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
رمز فایل www.p30download.com

امیر رضا گرانمهر بازدید : 11 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

سیستم مورد نیاز

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c
مشخصات
گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Konami
حجم فایل: 4320 مگابایت
تاریخ انتشار: 22:35 - 92/7/21
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:
راهنمای نصب

سریال نامبر: WR92-PN7U-Y9YV-EYC3-R2U2

نسخه RELOADED با نسخه SKIDROW تفاوتی ندارد در صورتی که نسخه SKIDROW را دانلود کرده اید و بازی برایتان اجرا نمی شود کافی است یکی از دو کرک را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید.
برای استفاده از آپدیت ابتدا از پوشه Update فایل PES2014Patch101 را نصب کنید سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

حجم: 5000 مگابایت
نسخه کرک شده و کامل RELOADED
دانلود - بخش اول
 دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم
دانلود - بخش هفتم
دانلود - بخش هشتم
دانلود - بخش نهم
دانلود - بخش دهم
دانلود - بخش یازدهم

رمز فایل www.p30download.com 

امیر رضا گرانمهر بازدید : 19 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

راهنمای نصب

1- پس از دانلود با استفاده از نرم افزار ISO Burner فایل ایمیج را باز کرده و روی یک دی وی دی خام رایت کنید.
2- اقدام به نصب ویندوز کنید.

شماره سریال نصب:
نسخه Core:
334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT
نسخه Professional:
XHQ8N-C3MCJ-RQXB6-WCHYG-C9WKB

ویندوز ۸٫۱ موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز ۸٫۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به ۲۰۰ درصد scale up کند و این بدین معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.


ویژگی های جدید ویندوز 8:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- Task Manager(برنامه مدیریت وظیفه) جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARMعلاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه(اولیه)
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC)
- بوت امن
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید

  نسخه 32 بیتی - 2590 مگابایت
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم

نسخه 64 بیتی - 3450 مگابایت
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم
دانلود - بخش هفتم
دانلود - بخش هشتم

امیر رضا گرانمهر بازدید : 11 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

نسخه 32 بیتی - 2850 مگابایت
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم


نسخه 64 بیتی - 3960 مگابایت
دانلود - بخش اول
دانلود - بخش دوم
دانلود - بخش سوم
دانلود - بخش چهارم
دانلود - بخش پنجم
دانلود - بخش ششم
دانلود - بخش هفتم
دانلود - بخش هشتم
 دانلود - بخش نهم




 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 1,561